PODMIENKY POZÁRUČNÉHO SERVISU

spoločnosti Orion Trade s.r.o.,

so sídlom  Pezinská cesta 30, 903 01  Senec

IČO: 36 540 773

 

1.    ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1.        Týmito podmienkami sa upravuje postup pri využití možnosti pozáručného servisu zákazníkom zakúpeného tovaru v spoločnosti Orion Trade s.r.o (ďalej tiež len „poskytovateľ“).

1.2.        Pozáručným servisom sa rozumie oprava či preskúšanie produktu, ktorého chybná funkcia je spôsobená chybou dielu či celého produktu, na ktorého sa už nevzťahuje záruka za akosť.

1.3.        Pozáručný servis je poskytovaný poskytovateľom za poplatok na všetky produkty poskytovateľa, a to po uplynutí záručných podmienok.

 

2.   PREVZATIE PRODUKTU NA OPRAVU ČI PRESKÚŠANIE

2.1.      Požiadavku pozáručného servisu je možné u poskytovateľa uplatniť na ktorejkoľvek predajni spoločnosti Orion Trade s.r.o. či priamo zaslaním na adresu spoločnosti Orion Trade s.r.o., Pezinská cesta 30, 903 01  Senec.

2.3.      V prípade zaslania produktu prostredníctvom Slovenskej pošty, DPD alebo iného prepravcu na vyššie uvedenú adresu spoločnosti je nutné vždy uviesť krátky popis závady a predovšetkým kontaktné údaje zákazníka vrátane e-mailového a telefonického kontaktu. Produkt musí byť starostlivo zabalený proti poškodeniu.

2.4.      Servisné oddelenie poskytovateľa stanoví rozpočet opravy a tento si nechá odsúhlasiť zákazníkom.

2.5.      Prípadné viacnáklady si nechá poskytovateľ taktiež odsúhlasiť zákazníkom. V prípade nesúhlasu zákazníka so zvýšením rozpočtu opravy je však poskytovateľ oprávnený zákazníkovi účtovať náklady spojené so zistením technického stavu tovaru.

2.6.      Poskytovateľ si vyhradzuje právo na predĺženie termínu opravy o nevyhnutne potrebný čas, a to v prípade časového oneskorenia spôsobeného nutnosťou objednania a následnej dodávky náhradného dielu od výrobcu alebo jeho distribútora.

 

3.  ÚČTOVANIE POZÁRUČNÉHO SERVISU

3.1.      Pri pozáručnom servise hradí zákazník všetky náklady podľa platného cenníka, ktorý je súčasťou týchto podmienok v čl. 4, prípadne podľa individuálnej dohody.

3.2.      Servisné služby sú hradené proti faktúre vystavenej poskytovateľom po ukončení servisných služieb, prípadne po dohode na faktúru so splatnosťou 14 dní od jej vystavenia. Poskytovateľ je oprávnený vopred požadovať zaplatenie zálohy na očakávané náklady vo výške až 100%.

 

4.  CENNÍK SERVISNÝCH SLUŽIEB

4.1.      Cena za poskytnutie servisných služieb vykonávaných servisným technikom činí 7,50 € vrátane DPH. Servisnými službami sa rozumejú činnosti podľa čl. 2 ods. 2.4. tejto zmluvy a preskúšanie produktu, nie samotné vykonanie opravy.

4.2.      Cena náhradných dielov sa riadi jednotlivými cenníkmi dodávateľov.

 

5.   ZÁRUKA NA OPRAVU

5.1.      Na vady vzniknuté v súvislosti s vykonanými pozáručnými servisnými službami sa vzťahuje záruka 3 mesiace na vykonanú prácu a 6 mesiacov na dodané náhradné diely.

 

6.    SPOLEČNÉ USTANOVENIA

6.1.      Po vybavení servisnej požiadavky poskytovateľ upovedomí o ukončení servisných služieb zákazníka telefonicky, SMS, e-mailom alebo písomne.

6.2. Poskytovateľ zašle po vybavení servisnej požiadavky produkt zákazníkovi prostredníctvom prepravcu zdarma buď na predajňu, kde bola požiadavka uplatnená a kde si zákazník produkt vyzdvihne najneskôr do 30 dní od obdržania informácie o pripravenosti produktu na prevzatie alebo na adresu označenú zákazníkom s tým, že také náklady znáša zákazník.

6.3.      Po vybavení servisnej požiadavky poskytovateľ vydá zákazníkovi servisný list s prehľadom jednotlivých servisných úkonov, ich časovej náročnosti a spôsobom vybavenia.

 

7.   ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

7.1.      Reklamačný poriadok spoločnosti zostáva týmito podmienkami pozáručného servisu nedotknutý.

7.2.        Tieto podmienky pozáručného servisu sú platné od 1.9.2025.

 

za Orion Trade s.r.o.

Vojtěch Procházka, konateľ