Tento e-shop nemusí vo vašom prehliadači fungovať správne! Odporúčame použiť niektorý z novších prehliadačov. Viac informácií

Spôsob dopravy


Vyberte a označte, či chcete zásielku doručiť Slovenskou poštou, kuriérskou službou DPD, Zásielkovňou alebo si tovar osobne vyzdvihnúť na niektorej z našich predajní.

Ak preferujete spôsob úhrady dobierku, potom svoju objednávku uhradíte až pri prevzatí balíku. Platbu dobierkou možno uhradiť vždy v hotovosti alebo platobnou kartou.


Osobný odber na predajni    ZADARMO    

Osobne si tovar môžetevyzdvihnúť na niektorej z našich predajni. Kompletný zoznam predajní nájdete tu. V kroku v košíku si zvoľte spôsob dopravy "Osobný odber" a vyberte výdajné miesto, kde si chcete tovar vyzdvihnúť.
Vami vytvorená objednávka na e-shope www.oriondomacepotreby.sk s vyzdvihnutím na predajne je systémom zaslaná na Vami zvolenú predajňu. Predavačky Vám tovar vychystajú zo skladových zásob danej predajne. Ak Vami objednaný tovar nie je na predajni skladom, predajňa ho pre vás zaistí z centrálneho skladu. O priebehu spracovania a vyzdvihnutia objednávky Vás bude informovať predajňa na email alebo SMS správou (SMS správou Vám príde potvrdenie objednávky a informácia, že tovar je pre Vás na predajni nachystaný) Prosíme teda, vyplňte si starostlivo váš email a aktuálne číslo mobilného telefónu. V prípade dotazov ohľadne Vašej objednávky sa obracajte priamo na predajňu, ktorá sa Vašou objednávkou zaoberá.
Pripravený tovar si môžete vyzdvihnúť do 5 pracovných dní po obdržaní e-mailu alebo SMS správy z predajne, ak tovar v tejto lehote nevyzdvihnete, je uvoľnený na ďalší predaj.
Úhrada bude prevedená až pri odbere tovaru na predajni, platbu sa dá uskutočniť v hotovosti či kartou.


Slovenská pošta    4,49 €

Deň pred podaním balíka prepravcovi vám zašleme emailom oznámenie o zmene stavu objednávky spolu s číslom balíka. O bližšom stave balíčka a presnom termíne doručenia objednávky vás už bude informovať pošta pomocou SMS správy či emailu.  Balíky odoslané prostredníctvom Slovenskej pošty sú spravidla doručované nasledujúci pracovný deň od ich podania. Zásielku môžete sledovať na stránkach Slovenskej pošty tu. Ak nemôžeme doručiť všetok tovar z objednávky v jednom balíku, bude vaša objednávka rozdelená a poštovné u ďalšieho balíka hradíme my.

Kontakt na info linku SP: 0850 122 413


DPD    5,49 €

Deň pred odovzdaním balíka prepravcovi vám zašleme e-mailom oznámenie o zmene stavu objednávky spolu s číslom balíka. O bližšom stave balíčka a presnom termíne doručenia objednávky vás už bude informovať Direct Parcel Distribution SK s. r. o. pomocou SMS správy či e-mailu. Nutné uviesť vždy Vaše AKTUÁLNE telefónne číslo! V deň začatia prepravy Vám bude doručená e-mailová alebo sms správa o dodaní balíka, ktorá bude obsahovať nasledovné informácie: dobierková čiastka, číslo balíka a infolinka prepravca pre možnosť dohľadania zásielky.  Pre zaslanie týchto informácií je nutné uviesť e-mailovú adresu alebo aktuálne číslo mobilného telefónu (najlepšie oboje).

Zásielka Vám bude doručená spravidla nasledujúci deň po obdržaní tejto správy. Pred doručením Vás bude vodič alebo pracovník zákazníckeho centra telefonicky kontaktovať. V prípade Vašej neprítomnosti na doručovacej adrese ponechá vodič v schránke tzv. oznámenie o pokuse o doručenie zásielky, na ktorom bude uvedené číslo zásielky a kontakt pre možnosť rokovania náhradného termínu dodania. Zásielku sa bude snažiť vodič doručiť aj ďalší pracovný deň, v prípade opätovného nezastihnutia bude zásielka uložená 7 dní na príslušnej pobočke DPD.

Pri prevzatí zásielky si balík riadne skontrolujte. Ak zistíte, že došlo k viditeľnému vonkajšiemu poškodeniu obalu zásielky, uveďte konkrétne poškodenie obalu do doručovacieho listu vodiča k potvrdeniu o prevzatí zásielky príp. do Zápisu o škode.

Kontakt na Zákaznícke centrum prepravcu Direct Parcel Distribution SK s. r. o. 

Sledovanie zásielky: zde.


Zásielkovňa    2,99 €

Využite možnosť osobného vyzdvihnutia objednaného tovaru na pobočkách siete Zásielkovňa.

Deň pred odovzdaním balíka prepravcovi vám zašleme e-mailom oznámenie o zmene stavu objednávky spolu s číslom balíka. O termíne možnosti vyzdvihnutia na vami zvolenom výdajnom mieste vás bude informovať Zásielkovňa pomocou SMS správy či e-mailu. Ak si nevyzdvihnete zásielku do 7 dní, bude odoslaná späť k nám. Úložnú dobu možno predĺžiť až na 21 dní.

Kompletné informácie nájdete zde.

Službou Zásielkovňa je možné vydávať zásielky do 5 kg s max. dĺžkou jednej strany 70 cm. Ak sa Vám v košíku neponúkne možnosť zaslania vášho tovaru cez Zásielkovňu, bohužiaľ objednaný tovar presahuje váhový alebo rozmerový limit.


DODACIA LEHOTA

Vašu objednávku vybavíme v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 5tich dní. Ak sa však stane, že je o tovar veľký záujem, môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty. Aby sme čo najviac uspokojili Vašu požiadavku, nahradzujeme v prípade, že je Vami objednaný výrobok pre veľký záujem už vypredaný náhradným produktom vyššej alebo porovnateľnej kvality. Ponuka tovaru a darčekov platí do vyčerpania zásob.

Záručné listy nevyplňujeme, ako záručný list na všetok tovar slúži nami vystavená faktúra.

OxyShop icon Používame oXyShop