Deň pred predaním balíka prepravcom vám zašleme emailom oznámenie o zmene stavu objednávky spolu s číslom balíka. O bližšom stave balíčka a presnom termíne doručenia objednávky vás už bude informovať pošta pomocou SMS správy či emailu.
Deň pred odovzdaním balíka prepravcovi Vám zašleme e-mailom oznámenie o zmene stavu objednávky spolu s číslom balíka. O bližšom stave balíka a presnom termíne doručenia objednávky Vás bude informovať GEIS PARCEL SK formou SMS správy či e-mailu.
Nutné je uviesť vždy Vaše AKTUÁLNE telefónne číslo!
V deň začatia prepravy Vám bude doručená e-mailová alebo sms správa o dodaní balíka, ktorá bude obsahovať nasledujúce informácie: dobierková čiastka, číslo balíka a infolinka prepravcu kvôli možnosti dohľadania zásielky. Na zaslanie týchto informácií je potrebné uviesť e-mailovú adresu alebo aktuálne číslo mobilného telefónu (najlepšie obidva kontakty).
Zásielka Vám bude doručená spravidla nasledujúci deň po obdržaní tejto správy.
Pred doručením Vás bude vodič alebo pracovník zákazníckeho centra telefonicky kontaktovať.
V prípade Vašej neprítomnosti na doručovacej adrese nechá vodič v schránke tzv. oznámenie o pokuse o doručení zásielky, na ktorom bude uvedené číslo zásielky a kontakt pre možnosť dohodnutia náhradného termínu dodania. Zásielku sa bude snažiť vodič doručiť i na ďalší pracovný deň, v prípade opätovného nezastihnutia bude zásielka uložená 7 dní na príslušnej pobočke Geis.
Kontakt na Zákaznícke centrum prepravcu Geis Parcel SK: 951 277 777
Sledovanie zásielky: www.baliky.cz, www.geisparcel.cz
Email: info@geisparcel.czPri prebratí zásielky si balík riadne skontrolujte. Pokiaľ zistíte, že prišlo k viditeľnému vonkajšiemu poškodeniu obalu zásielky, uveďte konkrétne poškodenie obalu do doručovacieho listu vodiča k potvrdeniu o prevzatí zásielky, prípadne do Zápisu o škode.
Osobne si tovar môžete vyzdvihnúť na niektorej z našich predajni. V kroku v košíku si zvoľte spôsob dopravy "Osobný odber" a vyberte výdajné miesto, kde si chcete tovar vyzdvihnúť.
Vami vytvorená objednávka na e-shope www.oriondomacepotreby.sk s vyzdvihnutím na predajne je systémom zaslaná na Vami zvolenú predajňu. Predavačky Vám tovar vychystajú zo skladových zásob danej predajne. Ak Vami objednaný tovar nie je na predajni skladom, predajňa ho pre vás zaistí z centrálneho skladu. O priebehu spracovania a vyzdvihnutia objednávky Vás bude informovať predajňa na email. Prosíme teda, vyplňte si starostlivo váš email. V prípade dotazov ohľadne Vašej objednávky sa obracajte priamo na predajňu, ktorá sa Vašou objednávkou zaoberá.
Pripravený tovar si môžete vyzdvihnúť do 5 pracovných dní po obdržaní e-mailu z predajne, ak tovar v tejto lehote nevyzdvihnete, je uvoľnený na ďalší predaj.
Úhrada bude prevedená až pri odbere tovaru na predajni, platbu sa dá uskutočniť v hotovosti či kartou.